VÅRE LØSNINGER FOR KUNDEOPPLEVELSER
cx_nps
Quote

Vi føler oss ivaretatt, og Ennova kjenner oss. Og vi har hatt en god dialog gjennom hele prosessen, både med prosjektlederen og konsulentene. Vi har for eksempel allerede begynt å lage en tidsplan for årets måling til høsten. Ennova er veldig lydhøre for våre ønsker

- Lene Mertins, HR Manager KommuneKredit

SE CASE
Quote

En av de avgjørende faktorene for at vi valgte Ennova, var plattformen. Den er veldig brukervennlig og enkel å navigere. Du kan sortere data omtrent som du vil og gjøre uttrekk direkte fra plattformen.

- Helle D. Smedegaard, Head of Customer Care & Aftersales, Fredericia Furniture

SE CASE
Quote

Ennova forsto bekymringene våre, og hjalp oss med å redefinere spørsmålene for alle viktige drivere. 

- An Beullens, HR Manager Corporate, Azelis

SE AZELIS CASE
Quote

Jeg kan stole på det jeg får fra Ennova. De støtter meg i prosessen og gir arbeidet med kundetilfredshet et kvalitetsstempel.

- Morten Bach Jensen, Group Vice President, Group Marketing, Grundfos

SE GRUNDFOS CASE
Quote

Ennova kan utfordre oss på forventningene våre og hjelpe oss til å utvikle oss. Ennova møter oss alltid i øyehøyde.

- Trine Neimann-Platz, Vice President of Strategy, Sustainability & Norway, Kvadrat

SE KVADRAT CASE
Quote

Ennova har vært en meget profesjonell samarbeidspartner, noe som har gitt trygghet hele veien. 

- Morten Sommerfeldt, kommunikasjonssjef, Industriens Pension

SE CASE
Quote

Ennova har uten tvil vært en medvirkende årsak til at vi har kunnet jobbet målrettet med tiltakene i organisasjonen. 

- Tina Thomsen, HR Director, Synoptik

SE SYNOPTIK CASE
Quote

De data vi får levert, har alltid vært korrekte, levert i tide og kommet i lett forståelig innpakning. 

- Lars Veber Mygland, Program Manager Global Sales & Customer Excellence, FOSS

SE FOSS CASE
Quote

Det individuelle fokuset er noe helt unikt ved Fast Track-forløpet, fordi det gir lederne noen anvendelige redskaper.

- Mette Vistisen, Vice President People & Organization, VIKING Life-Saving Equipment

SE VIKING CASE

Lær mer om vår CX produkter og løsninger

Vi er totalleverandør av en rekke tjenester fra relevante spesialister og erfarne eksperter. Enten du trenger hjelp med å utvikle et helhetlig system for tilbakemeldinger fra kundene dine eller om du bare ønsker å gjennomføre en kundeundersøkelse, kan vi hjelpe deg. Vi har kompetansen som trengs, på huset.
business-potential-group-of-customers-in-meeting

Forretningspotensial

Ved å identifisere forretningspotensialet ditt får du muligheten til å vurdere organisasjonens potensial for vekst og ekspansjon. 

Få mer informasjon

costumer-churn-group-of-customers-smiling

Kundefrafall

Ta en proaktiv tilnærming til kundefrafall og få et solid grunnlag for å bygge en vellykket og bærekraftig virksomhet.

Få mer informasjon

nps-customer-loyalty-customer-and-employee-in-store

NPS og kundelojalitet

Forstå NPS og kundelojalitet for å øke kundelojaliteten og forbedre virksomhetens resultater. 

Få mer informasjon

KONTAKT OSS

Klar til å ta neste steg?

Påvirke kundelojaliteten din og skape vekst i virksomheten

Hvis du har spørsmål kan du kontakte meg, og jeg vil komme tilbake til deg.

Ring meg
Jso_Circle

VI VIL GJERNE HOLDE DEG OPPDATERT

Abonner på nyhetsbrevet vårt og hold deg oppdatert på de nyeste trendene og beste og neste praksis innen Employee Experience og/eller Customer Experience.

Bli med i vårt Ennova Insight-fellesskap nå og bli den neste tankelederen.

vector-human-illustration-newsletter-female